mandag 2. august 2010

Sommerferie


Jeg har vært i feriemodus i det siste, og ikke orket å tenke på bloggene mine. (Har en blogg på blogg.no også). Har forøvrig ikke fått sett så mye film i det siste heller. Men nå har jeg et par ting på hjertet!


Torsdag i forrige uke var jeg statist i den nye norske filmen som kommer på kino høsten 2011; "Hjelp, vi er i filmbransjen". Settingen var Emil & Samuel, det hippe utestedet som ligger over Steen & Strøm i Oslo. Der skulle vi spille inn festscener sammen med blant andre Jenny Skavlan, Odd Magnus Williamson, Steinjo (Slå på Ring) og Henrik Thodesen (bildet). Det var dessverre ikke lov å ta bilder på sett, så jeg måtte ta et bilde fra filmens side på Facebook. Aner ikke hvordan resultatet blir, men etter scenene jeg deltok i å dømme, så lover det bra!
Likte spesielt godt Steinjo's tolkning av sin rolle som DJ.


Jeg tenkte jeg skulle avslutte dette innlegget med å skryte litt av en film noen venner av meg på Medier og Kommunikasjon på Høgskolen har laget. Den ligger dessverre ikke tilgjengelig på nettet noe sted, men traileren finnes på YouTube. Venninna mi Christina, som jeg nå har bodd med i ett halvt år spiller valkyrie! (bildet). Traileren kan være av interesse for dere som ønsker å gå MoK på høgskolen selv eller å lage film. Her ser dere hvor proft det kan gjøres selv på studentnivå! (Men utstyret brukt i filmen er selvfølgelig proft). Jeg har selv sett filmen og synes den er kjempebra! Det samme gjelder traileren. Sjekk den ut!

Søk på "Raudung's siste tokt og lyset fra Valhall."

Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar