tirsdag 6. juli 2010

Tomme Tønner!

ANBEFALING!

Jeg var på Bjerke travbane igår og jobbet som statist i forbindelse med "Tomme Tønner 2" som er under innspilling denne sommeren, og den anledning så tenkte jeg å komme med et tips til alle dere som digget musikken til "Tomme Tønner" og forsovet også filmen i seg selv.

Husker dere denne scenen?




Ali, Nico og Bobby cruiser rundt i sin nye kjerre, og drar med seg Finish (Kristoffer Joner). Tenkte dere det samme som meg når dere så denne scenen? At musikken i bakgrunnen var sinnsykt kul? Etter litt leting fram og tilbake har jeg funnet sangen!

Om dette er interessant så gå til denne siden:
http://www.2shared.com/file/12723877/a0890d28/Tommetonner.html
Helt nederst skal du klikke på "Save file to your PC" (click here).

Forøvrig så anbefaler jeg Tomme Tønner til dere som ikke har sett den og selvfølgelig Tomme Tønner 2 som jeg selv spiller i! (Riktignok som statist...) Det skal være mulig å se meg i scenen som utspiller seg på Bjerke travbane. Gleder meg masse til den kommer på kino!

PS: Eclipse anmeldelse kommer!
Stay tuned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar